Pravidelné kolektivní lekce cvičení s Martinou

  • Akce

Kolektivní lekce pro skvělou kondici, pevné zdraví, dobrou náladu a odbourávání stresu. Základ mého cvičení je vnitřní přístup k vašemu tělu a vědomí, jak se lze dostat ke správně provedeným cvikům, tak že se cítíme doopravdy "v sobě" a správně. Jste srdečně zváni! První vstup můžete vyzkoušet ZDARMA. Mé lekce jsou vhodné pro začátečníky i pokročilé.


 

Foto 178,

 

GROOVE dance

Lekce jsou vedeny v češtině. Ojedinělá a opravdu krásná a jednoduchá taneční lekce GROOVE DANCE je taková společná fitness oslavička za bílého dne. Jednoduché choreografie, superjednoduché taneční kroky a originální nácvik sebevědomých póz, tanečních pohybů, kroků a stylů. Čeká vás mnoho žánrově různorodých pohybů a kroků, ve kterých získáte suverenitu a cvik. Lekce je řízená rytmem a opravdu jednoduchými kroky, které autenticky tančíte, ale nejste omezováni tím, jak to uděláte. Užijete si spoustu zábavy a naučíte se být tanečně originální, kreativní, suveréní, ale také úspěšní a získáte sebevědomí, kterým posílíte svůj autentický projev. Prožitek z téhle lekce si odnesete domů v podobě své nové a šťastné probuzené taneční SUPERSTAR!

Jak vypadá lekce GROOVE?: https://www.youtube.com/watch?v=XdZV_xU6i2s

 Foto 165,

TRX  - posilování

Dynamické cvičení TRX pro rozvoj kondice, nárůst svalové hmoty, zlepšení fyzické kondice, ale i hubnutí. Posilujeme hlubohý stabilizační systém, motoriku, stabilitu, pracujeme na posílení celého těla. Cviky si každý řídí dle své momentální kondice a potřeby zacvičit si.

 Jak vypadá lekce TRX?: https://www.youtube.com/watch?v=-JeCM4dw1d8&t=87s

Body rock

Je cardio trénink s prvky funkčního tréninku, tréninku s vahou vlastního těla, prvků přenášení váhy těla a prací s pohybem nahoru dolů, výdrž v kliku, prknu, přenášení váhy přes 1 ruku, angličáky a podbné kousky. Zuzka Light je mým velkým vzorem, ale dostat se na tenhle levl myslím zabere ještě nějaký rok...pokud vůbec! ? Dřepy na jedné noze a cviky v tomhle provedení na mém tréninku nečekejte. Trénuji základní princip tohohle tréninku a dostávám se od základu k tomu, své tělo unést. Tenhle trénink je vhodný i pro začátečníky, protože jako u každého cvičení, vždy existuje odlehčená varianta, jak můžete cvik provést. Nebojte se začít!

https://www.youtube.com/watch?v=vlZPur2J3mk

 No a takhle to vypadalo, když jsem chtěla pěknou fotku, makala 4 měsíce v kuse a dodržovala jídelníček, balila se do neoprenových pásů, odpustila si čokoládu, fuel a česnekovou pomazánku. Takže. Dnešní stav + 5kilogramů více a  pohoda ... hihihihi

 Foto 164,

 

 

 

 

 

E-book zdarma

Jak si udržet pevné zdraví. Váš průvodce a rádce spokojeným životem.